Kärleken.

Orden som kommer från hennes mun är är så fina.
Sättet hon rör sig på får mig att jaga, Blickarna hon langar får mig att bli kär.
Hennes kyssar får mig att vilja ha mer .
Kärleken är de starkaste bandet av alla, till familj,släkt,vänner eller flickvän vad de än är så finns de inget vackrare.
Även mitt hat är en slags kärlek, det finns ingen ja hatar som ja en gång inte älskat, så även mitt hat är vackert på ett sätt.
Men ibland kan kärleken svika och såra :( men ge aldrig upp den , för den kommer tillbax var så säker.
Första gången ja var kär , de känndes som en drog den starkate av dom alla , sen gick den över pricis som en kick från en drog och exakt som med droger, så blev ja beroende av den och ville bara ha mer.
och nu kan ja inte sluta med den så kallade kärleks drogen.
Så när eran drog tar slut ska ni ut åå jaga nytt för ni hittar den kommer ni tillbax till paradiset
och kan slappna av igen .

PEACE AND LOVE

image52

Kommentarer
Postat av: B

vackert skrivet tönto :)

2008-02-27 @ 21:37:10
URL: http://bellyy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0