Dagens fråga ?

Idag handlar dagens fråga om träning .


Jag tränar ju själv, boxning . Jag har tränat boxning i snart elva år och vart uppe på elitnivå. På den tiden kretsade hela mitt liv runt boxningen, hur mycket jag sov, vad jag åt, min vikt och framförallt tränade jag så mycket så man var tvungen att planera tiden väl med skola, vänner och träning. Nu förtiden är jag tränare och går inte matcher längre så nu är det inte boxningen som styr mitt liv ..

Jag undrar :
Sportar ni ?
vad ?
Hur ofta tränar ni ?
Vad är erat mål med träningen ?


Kommentarer
Postat av: emma

1. ja!

2. fotboll ofc :D

3. 4 gånger i veckan + match

4. att bli bättre och samtidigt ha kul! :)

2008-08-21 @ 19:27:57
URL: http://emmaabergstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0