TACK JESUS!

Gud. Jesus.
Tack!
Tack fader för du fått mig på andra tankar .
Jag har er att tack för ni tog mig bort från all kriminalletet och skit jag var inblandad i.
Ja trodde aldrig ja skulle leva det liv jag lever nu, den sista månaden har vart svår att klara sig.
Är ju van att leva snabbt, mycket pengar och allt va de innebär.
Men ja är verkligen glad över att ni fått mig på andra tankar.
Jag tror inte jag hade pallat tiden inne på kåken om jag inte hade haft en präst att prata me, en av guds egna :)
Du har låtit mig vara i livet enda till nu och de är ja så tacksam för.
För de har vart många gånger då jag helt ärligt trott att de va kört.
Så tack min gud !
In Nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0