Mitt i natten ,

Ligger i min säng i mitt mörka rum, men en gris brevid som ja även kallar flickvän:P
Har nyss kollat på film : det blev Beck MONSTRET.
Och nu ligger jag åå tänker på vad ja ska se på för nåt nu :/
Asså hur orkar man igentligen skriva såna har onödiga jävla skit grejer hah de är väll för man inte har nåt liv så har mitt i natten :P

Planerna inför i morgon då ? måste kliva upp tidigt så man hinner med mycket, först ska ja på nån jävla skit grej lalal... sen ska ja väll hem kanske ut och springa litte skulle värkligen behöva komma igång med det.
Sen ska ja vänta på att tjejen slutar jobba vid 3 eftersom att vi ska hem till hennes pappa och umgås med hennes små syskon ,HAHA som saknar mig mer än henne :)
Men men nu ska ja hitta nåt nytt att se på .

GODNATT



image69

Kommentarer
Postat av: Mia

God morgon får jag säga då :-)

2008-03-19 @ 09:08:32
URL: http://mariat80.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0