ÄLSKLING !

Sitter just nu med flickan som spelar tv spel hon e fan mer beroende av det än mig haha :/
men hon e riktigt duktig på de oxå men de är hon på allt min lilla stjärna :)
Hon e nog de bästa som hänt mig , går inte att beskriva med ord va ja tycker om dig babeii <3
du e så underbar alltid så hjälpsam, vill allas bästa ! Grabbar där ute ja säger bara va avensjuk för att ja har henne åå inte ni , så alla ni sluta snacka skit om att era tjejer är de bästa för ni LJUGER -
ingen är bättre än min sötnos.
Gumman ja vet att ibland kan ja va en riktig idiot men de är bra på nåt sätt  * säger vi iallfall *
men ändå krigar du för att de ska hålla åå de är de ja älskar med dig :)

ÄLSKAR DIG

  
image57

Kommentarer
Postat av: Sofia

haha fy fan vad söta ni är :)

2008-03-12 @ 15:31:39
URL: http://glorys.blogg.se
Postat av: maja

:)

2008-03-12 @ 17:52:06
URL: http://temperly.blogspot.com
Postat av: Anonym

fjortis

2008-03-13 @ 09:04:27
Postat av: Din store bror

nörd ni är endå värdelösa

2008-03-14 @ 01:32:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0