Nåt tjejen skrev :)


image24


Svårt att förklara den bästa i ord
det var nåt jag inte förstog
leker med tankar
det är för dig mitt hjärta bankar
sitter har i natten
tänker på den underbara skatten
som ja har fått
tänk om du hade gått
vi har haft det svårt
men förhållandet blev vårt
jag tackar gud för ja fick dig
hoppas du känner samma sak för mig
men hur ska ja veta
jag har iallfall slutat leta
med dig är ja lycklig
i dig är ja kär
låt mig alltid få ha det såhar
då skulle livet leka
våra hjärtans dunk eka
att sommna in med dig
att få vara din tjej
det går inte att beskriv
att ha nån som brukar driva
få mig att le
det får min att inse
du och ja det är så det ska vara
du är det bästa och så är de bara


Kommentarer
Postat av: Lia Florenz

söt bild

2008-02-18 @ 02:58:07
URL: http://mydearbylia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0