Mitt i natten !

Ligger i min säng med min laptop och kollar på klockan, den vissar 06:07.
Har tjejen brevid mig som fortfarande är vaken tycker hon är värd en applåd ;D
Så nu ligger man har som en åsna åå tänker på vad man ska skriva ?
Och tänkte vara en sån där jävligt tråkig person och skriva nåt skit bara tex , lite om min STORE bror


Namn : Johan !
Intressen : Hata männskligheten :/
Ålder : 20 .
Cïvilstånd : Gubbe och kärring.
Yrke: Plåtslagare som han inte tycker om               !
Personlighet : Hatisk. 
Tränar : Avdankad boxare ;D
Är : Pryl bög.
Tatueringar : Hela kroppen !
Musik : Bara gud vet va fan de är för skit !

Kommentarer
Postat av: Karin

om jag säger att det är kul behöver väl inte du tycka det bara därför.. det är ju lika som att säga.. är verkligen blåbär så gott som alla säger.. alla har ju olika intressen och olika smak

2008-02-18 @ 08:35:59
URL: http://karinolofsson.blogg.se
Postat av: sabine

Jag skulle gärna vilja säga tack, men jag kan faktiskt inte ta åt mig äran till denna dikt. Jag hittade den för länge sen på internet på någon diktsida. Men den är väldigt fin, och säger exakt det jag vill säga till 'honom'. Jag tror dock inte att han känner sig så speciell faktiskt, och det är synd, för det är han. Hoppas du har en bra dag i alla fall =) kram!

2008-02-18 @ 13:09:26
URL: http://sabines.blogg.se
Postat av: Din store bror

fan du gjorde en rätt exakt beskrivning av mig förutom de att den musik jag lyssnar på är emo, alternativ rock, rock och påtända syntare :D

2008-02-18 @ 19:02:35
Postat av: danne

hittar man en större mupp en dig tar man fan priset alltså, du är så sjukt töntig!

2008-02-20 @ 18:24:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0