Min bror...

Just nu sitter jag har med min så kallade bror som nån annan gärna får ta över !
Och ni alla som vet hur han är lär ju inte vilja ha honom..
så om du är nån random som vill ha han, så säg bara till så skickar ja han med posten....


Lite fakta om honom


1. Namn. johan Gyllefors.
2.Gör. Så lite som möjligt på så lång tid som möjligt.
3.Tränar. HAHAHAHA de skulle jag inte påstå att han gör.
4.Flickvän. Hon precis som mig har tröttnat på honom.
5. Framtidsplaner. bli nåt.
6. Är. riktig datanörd.
7.Vänner. Två St, Mr G och robert fitt nylle.
8.Utsende. skulle inte kolla mig i spegeln om jag vore honom.

9.Kom inte på något mer om honom , kanske däför man tröttnat finns inte så mycke med honom som är intresant.

Så om du är den dumma kossan och vill ha honom så ring mig på 076185133 och be min sekreterare koppla dig till Kimmen




PEACE AND LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0